Outsourcing/Interim support
Mange virksomheder kommer ofte til at stå i en situation, hvor de i en periode står uden en kvalitetschef eller -medarbejder pga. sygdom, barsel eller opsigelse. Nyekjær Food Consult kan bistå virksomheder i en periode, hvor de mangler en medarbejder i kvalitetsfunktionen. Nyekjær Food Consult vil så varetage den manglende medarbejders opgaver i en på forhånd fastlagt periode. Da vi er meget effektive, så vil opgaven ofte kunne varetages på få faste ugentlige dage. Disse opgaver gennemføres typisk med 1-3 faste ugentlige arbejdsdage på virksomheden. Virksomheden kan også stå i en situation, hvor der ikke mangler medarbejdere i kvalitetsafdelingen, men kvalitetsafdelingen er hårdt belastet i spidsperioder, og der ikke er tilstrækkeligt arbejde til at fastansætte en medarbejder. Her kunne virksomheden outsource enkelte opgaver i kvalitetsafdelingen, så Nyekjær Food Consult tager noget af belastningen. Opgaverne kunne være, men er ikke begrænset til:
- Gennemførelse af interne audits
- Opdatering af risiko- sårbarheds- og trusselanalyser
- Håndtering af reklamationer
- Forberedelse og styring af HACCP-team møder
- Forberedelse og styring af ledelses evalueringer
- Opdatering af procedurer og instruktioner